12.05.2014

Memebox #9

Kolejny Memebox. Tym razem numerek 9. Poza nim mam jeszcze trzy Superbox by Memebox, które opiszę Wam na dniach ;) z góry przepraszam, że wstawiam na razie same Boxy, ale jeszcze trochę ich do mnie przyjdzie, a nie chcę się pogubić. Do Recenzji wrócę w przyszłym tygodniu, bo w środę wyjeżdżam do PL i nie będzie mnie przez kilka dni.

Memebox #9

Pudełko wygląda standardowo (tym razem nie posiałam zdjęcia :)




Po otwarciu kartonika, mamy ulotkę z opisem produktów zawartych w Boxie,




Pod ulotką mamy produkty upchane po same brzegi:



A całość prezentuje się tak:




No to po kolei:
W pudełku mamy 7 produktów,


1. Kerasys Oriental Premium Shampoo 200ml (pełnowymiarowy produkt ma 600 ml i kosztuje 90$).
Orientalny szampon odżywczy do włosów, który ma za zadanie nawilżyć włosy i chronić je przed rozdwajaniem się końcówek.

2. Luna Wonder Essential BB Founde 15ml in N*dy Beige #21 (pełnowymiarowy produkt ma 40 ml i kosztuje 35$).
BB Cream z SPF 25 PA++. Nawilża i chroni skórę przed działaniem środowiska zewnętrznego. Ma też działanie przeciwzmarszczkowe.

3. Jaminkyung Gokmul Care Creamy Cleansing Masque 100ml (produkt pełnowymiarowy, kosztuje 45$).
Oczyszczająca maska z ziarnami ryżu. Odblokowuje pory i pomaga zwalczać zaskórniki intensywnie nawilża i rozświetla skórę.







4. 25cc Hair Booster 25ml (produkt pełnowymiarowy, kosztuje 23$).
Najlepszy System Pielęgnacyjny do włosów. Nawilża włosy od skalpu i pomaga naprawić zniszczone włosy i zapobiega ponownym zniszczeniom.

5. Savia Magic Count Down 7 Days EGF and Multi-Peptide 5ml (produkt pełnowymiarowy, kosztuje 30$).
Siedmiodniowa ampułka peptydowa chroniąca skórę przed problemami. Nadaje skórze zdrowy wygląd i koloryt.

6. Ellegirl I say Tint You Say Gloss 5ml in Vocal Red (produkt pełnowymiarowy, kosztuje 23$),
Ultra nawilżający błyszczyk do ust nadający ustom blask. Trafił mi się kolor Vocal Red - fantastyczny, czerwono-pomarańczowy kolor!

7. Botanic Hill BOH Moist and Radiant Youth Ampoule Essence set (produkt pełnowymiarowy, kosztuje 40$).
Esencje Anti Aging - kombinacja ampułki, esencji i oleju w jednym.


Jak Wam podoba się zawartość pudełka? Ja jestem zadowolona ;)


1 komentarz: