21.12.2013

Życzenia!

Cześć!

Przyszłam dzisiaj do Was z  życzeniami świątecznymi!

Życzę Wam zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.
Przepełnionych miłością i zapachem pierników,
pysznymi pierogami, soczystym karpiem.

Ponadto życzę Wam samych trafionych kosmetyków, które (jakkolwiek to zabrzmi ;p) będą robiły Wam "dobrze" ;)
i żebyście w przyszłym roku spełniły wszystkie Wasze "kosmetykowe chciejstwa" :)

W związku z tym, że jestem już w Polsce (dojechaliśmy około 2 w nocy) i nie zabrałam laptopa (bo nowy czeka na nas w sklepie) i zapomniałam aparatu (skleroza nie boli), to pewnie zniknę na jakieś 2 tygodnie, ale w styczniu wrócę do Was z górą kosmetyków!

Jak rozpakowywałam to wszystko co do mnie przyszło to do teraz mam banana na twarzy ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia w przyszłym roku!

1 komentarz:

  1. dziękuję, również życzę Wesołych Świąt ;)
    wracaj do nas szybko! ;)

    OdpowiedzUsuń